FANDOM

Secondary quests

Jeden z cárů papírů, které Geralt z ubohé nástěnky strhá, skýtá prosbu jednoho velmi milého, empatického a patřičného alchymisty, Kalksteina.

Návod Editovat

Geralt, hlava děravá, zapomněl vše o ghúlech a tak si musí někde koupit knížku o Nekrofázích anebo zkusit podplatit jednu z místních Podhradních babiček, jestli mu neřekne nějaké příběhy a zkazky o těchto nestvůrách.

Teprve se znalostí ghúlů může u těchto nestvůr úspěšně identifikovat a vyňat vnitřnosti, ingredience, potřebné pro splnění úkolu.

Scrolls generic icon letter

Smlouva na ghúly

Potřebuji krev nejméně ze tří ghúlů. Platím zlatem.

Alchymista Kalkstein.

Poznámky Editovat

  • Úkol není potřeba splnit hned v I. Aktu.
  • Ghúlové se v Podhradí nachází nejen v Kryptě (v severovýchodní části mapy), ale tu a tam se objeví v opuštěných domech, obětí moru. Zpravidla se objevují ve třech lokacích, v nočních hodinách i před samotnými domy.
    • Dva domy naproti sobě, jižně od domu Abigail, směrem od Krčmy.
    • Dva domy naproti sobě při Stezce do jeskyně, jihozápadně od místa výskytu Královského lovčího.
    • Dva domy naproti sobě u mostu, kde je Mikul (sever).

Fáze Editovat

Ghúlí krev Editovat

Alchymista Kalkstein mi zaplatí, když mu přinesu krev třech ghúlů. Pro dokončení tohoto úkolu musíš mít v bestiáři záznam o ghúlech.

  • Musím získat krev ze třech ghúlů pro Kalksteina.

Kořist Editovat

Už mám požadované množství ghúlí krve. Měl bych ji zanést Kalksteinovi a vybrat si odměnu.

  • Musím zajít za Kalksteinem a vybrat si odměnu.

Odměna Editovat

Úkol je splněný. Kalkstein tu krev používá při nějakých svých výzkumech . Zajímavé.

  • Dostal jsem zaplaceno za ghúlí krev.