Yarpoš.png

Yarpen Zigrin – Trpaslík, žoldnéř a vůdce malé skupiny trpaslíků, kteří si říkají "ogaři". Jeho slovník obsahuje spoustu vulgarismů, avšak jeho výlevy mnohdy skrývají hlubokou myšlenku. Věčně je pozitivně naladěný a jeho společnost nezná nudu.

Od dob, kdy potkal při své výpravě Geralta z Rivie, je mu dobrým přítelem. Podobné sympatie měl k mladé Ciri, kterou poznal při druhém setkání s Geraltem, když doprovázel kaedwenskou karavanu. Jeho vztah k Ciri funguje jako vztah Strýce k neteři. Ciri si z jeho vyjadřovacích gest a úšklebků mnohé převzala.

Kniha[editovat | editovat zdroj]

Hranice možností[editovat | editovat zdroj]

Yarpen Zigrin se na výpravě za drakem seznamuje s Geraltem z Rivie, jeho společníkem Marigoldem a jeho láskou Yennefer.

Krev elfů[editovat | editovat zdroj]

Yarpen Zigrin doprovází kaedwenskou karavanu se svou skupinou ogarů. Náhle narazí na starého přítele Geralta z Rivie ve společnosti nemocné čarodějky Triss Ranuncul a mladé Ciri. Po veškerém naléhání na velitele karavany se Geralt ke skupině přidává.

Yarpen v průběhu cesty s Geraltem vzpomíná na staré časy, načež navazují politikou, což vyústí v lehkou rozepři. Mimo jiné se seznamuje s Ciri. Všímá si její sebejistoty a odvahy. Vzájemně si porozumí natolik, že při jejich rozhovorech padne i téma minulosti. Yarpenovo chování má znatelný vliv na Ciri a její vyjadřování.

Paní jezera[editovat | editovat zdroj]

...

Herní trilogie[editovat | editovat zdroj]

Zaklínač II: Vrahové králů[editovat | editovat zdroj]

Stažený soubor-0.jpg

Když Geralt přichází do Vergenu, hledá vhodného soupeře v páce. Jedním z nalezených oponentů je jeho starý přítel Yarpen Zigrin. Po své porážce Geralta informuje o Vergenském šampionu v páce. V případě Geraltova úspěchu jej náležitě odmění ohnivou runou.

Zaklínač III: Divoký hon[editovat | editovat zdroj]

V této hře je Yarpen Zigrin pouze v podobě herní karty. Jeho karta se silou 2 patří do balíčku Severních království a nenabízí žádné speciální schopnosti.

Karetní hra Gwent[editovat | editovat zdroj]

Yarpen Zigrin8.png

Schopnost karty: Yarpen Zigrin může na bojišti zůstat až do dalšího kola.

Americký seriál[editovat | editovat zdroj]

Yarpen seriál.jpg

1. série[editovat | editovat zdroj]

Yarpen Zigrin prvně potkává Geralta z Rivie, jeho společníka Marigolda a jeho lásku Yennefer na výpravě za drakem. V průběhu výpravy projevuje ke Geraltovi určité sympatie. Po cestě do jeskyně, kde byl drak spatřen ,je spolu se svou družinou ogarů omámen pomocí kouzla, což jej diskvalifikuje ze souboje, který se v jeskyni odehrává. Ve chvíli kdy omámení ztrácí účinek je již pozdě. Nicméně jeho družina neodchází vyloženě s prázdnou.

Galerie[editovat | editovat zdroj]