FANDOM

Visenna je druidka, léčitelka, čarodějnice a matka zaklínače Geralta z Rivie. Jako jedna z mála čarodějek tak dokázala počít dítě a porodit jej. Čarodějnice jsou totiž stejně jako zaklínači neplodné.

Sága o Zaklínači Editovat

Cesta, z níž není návratu Editovat

Visenna je vyslána do vesnice Klíč, v jejíž blízkosti se utábořila banda zbojníků a banditů, která nemilosrdně napadá a olupuje náhodné kolemjdoucí. V jejich čele stál černokněžník, kterému se povedlo během svých pokusů stvořit mocnou nestvůru zvanou Kostěj.

Během své mise ve vesnici Klíč se seznámí s rytířem, který byl zraněn právě bandou zbojníků. Vyléčí jej a vzniknou mezi nimi vzájemné sympatie. Společně se pak vydávají přemoci mocného kostěje a přivést tak mír lidem z vesnice Klíč. Když se jim to povede, rozhodnou se spolu strávit nějaký čas. Korin je tak považován za pravděpodobného otce zaklínače Geralta z Rivie.

Něco víc Editovat

Poté, co je Geralt velmi vážně zraněn, se setkává s mladou léčitelkou, která mu věnuje veškerou péči. Teprve, až když se dozví její jméno, pozná, že se jedná o jeho matku. Jméno jeho matky mu totiž prozradil zaklínač Vesemir.

Jejich společné setkání však netrvá příliš dlouho, neboť Visenna zanedlouho odjíždí, aby oběma ušetřila srdceryvné loučení. Před odjezdem mu rovněž prozradí, že to byla právě ona, kdo mu dal jméno Geralt. Visenna už pak svého syna nikdy neuvidí.

Galerie Editovat