FANDOM

Tomira je bylinkářkou žijící v osamoceném domu mezi poli v Bělosadu. Zdejší lidé si Bylinkářky velice váží pro její ochotu pomoci nemocným, raněním a také pro její dobré srdce.

Podobně jako mnoho jiných bylinkářů ve hře Zaklínač 3: Divoký hon i u ní lze nakoupit a prodat zásoby potřebné k alchymii a nejrůznější bylinky, které pěstuje kolem svého domu.

Zaklínač 3: Divoký hon Editovat

Tomiru navštíví zaklínač Geralt z Rivie poté co ho za ní pošle zdejší Kapitán Nilfgaardské posádky v Bělosadu, aby mu pomohla nalézt bylinu zvanou Řešetlák, kterou Zaklínač potřebuje jako návnadu na přilákání Gryfa který sužuje okolí Bělosadu.

DůmBylinkářky

Tomiřin domov v Bělosadu.

Během návštěvy si Geralt všimne zraněné ležící ženy - Leny, která byla napadena Gryfem a pravděpodobně ji v brzké době nečeká pěkný osud. Geralt nabídne Tomiře pomoc. Nabídne ji, že připraví pro zraněnou lektvar jménem Vlaštovka, který by mohl zraněné pomoci nebo jí naopak při horšit. Bylinkářka ví, že jiné řešení pravděpodobně není a souhlasí.

  • Pokud Geralt dá Tomiře lektvar Vlaštovka, poděkuje mu a za odměnu mu povypráví svůj příběh, který zahrnuje její život v klášteře, vyloučení z kláštera a také o matce Nenneke.

Pokud Geralt navštíví Tomiru později řekne mu, že zraněnou ženu bez jakéhokoliv vysvětlení i přes Tomiřin nesouhlas odnesli vojáci Nilfgaardu.

Po dokončení všech úkolů spojených s Tomirou zůstává i nadále ve svém domě a funguje jako bylinkářka, kterou může hráč kdykoliv navštívit.

Pakliže nasměrujete vývoj rozhodnutí tak, že na konci základní hry vyjde Redanie vítězně, král Radovid pokračuje ve svém pronásledování všech čarodějek, mágů i bylinkářek. Geralt při návštěvě Bělosadu objeví Tomiru přivázanou ke kůlu. Skupina lovců čarodějnic se jí bude chystat zrovna upálit. Geralt ji zachrání. Tomira se pak rozhodne opustit Bělosad a utéct někam hodně daleko, pryč z dosahu lovců čarodějnic krále Radovida.

Související úkoly:

Poznámky Editovat