FANDOM

Primary quests
Úkol je součástí sekvence hlavních úkolů v I. Aktu. Geralt jde na popud Velebníčka získat důvěru údajně vysoce váženého občana Podhradí Oda.

Návod Editovat

Geralt se s Odem ožral pod obraz. Následně je vyhnán z domu, kde na něj v levém a pravém okraji zahrady čekají dvě masožravé Echinopsy.

Podle obtížnosti je dobré vypít Vlaštovku, případně Blizzard, vytasit proti rostlině stříbrný meč a pálit ji znamením Igni.

Po úspěšném zabití se Geralt vydá za Odem pro odměnu a úkol je splněn.

Poznámky Editovat

  • Pokud Geralt již dokončil nebo se minimálně vydal plnit úkol pro Leuvaardena a jeho ztraceného přítele (Stín minulosti), možná si i rozpomněl, že Echinopsy nerostou náhodně po zahradách, ale že je doprovází určitá příčina. Tato znalost může ovlivnit rozhodování na konci I. Aktu.

Fáze Editovat

Rostliny Editovat

Odo mě poprosil, abych ho zbavil masožravých rostlin, které mu vyrostly na zahradě. Musím je pozabíjet. Tvrdí, že ze země vylézají pouze v noci.

  • Musím zničit všechny dravé rostliny v zahradě.

Úkol splněn Editovat

Zabil jsem ty divné rostliny. Tak si říkám, kde se tam vůbec vzaly? Musím si zajít za Odem pro odměnu.

  • Musím si zajít za Odem pro odměnu.

Odova důvěra Editovat

Odo je skrblík a šejdíř. Naštěstí je taky zbabělý. Po krátké rozmluvě mi na zabití echinopsů zaplatil.

  • Podařilo se mi získat si Odovu důvěru.