FANDOM

Arthur Tailles z Dorndalu je šlechtic, příslušník řádu Bílé růže a učedník hraběte Falwicka, později příslušník řádu Planoucí růže. Je popisován jako mladík se světle modrýma očima, který je favoritem knížete Herewarda.

Objevuje se v povídce Hlas rozumu (rámcoví příběh), která spadá do sbírky povídek zvané Poslední přání, rovněž se objevuje ve hře Zaklínač 2: Vrahové králů a později v datadisku hry Zaklínač 3: Divoký hon jménem O Víně a Krvi.

Hlas rozumu Editovat

Mladý Tailles se dostává do konfliktu se zaklínačem Geraltem z Rivie, který se zotavuje z vážného zranění během plnění zakázky pro Temerského krále Foltesta. Jejich spor vyvrcholí až v souboj, když zaklínače vyzve na souboj. Souboj, ale prohraje a odnese si jizvu po ráně vlastním mečem.

Zaklínač 2: Vrahové králů Editovat

Zde je jedním z hostů hradu La Valette v době obléhání, připojil se na stranu vzbouřenců a i zde se dostane do konfliktu se zaklínačem Geraltem, který může skončit buď poklidným řešením a nebo násilnějším, při kterém obdrží Tailles úder pěstí do tváře. Později se již v příběhu druhé hry neobjevuje ani není zmíněn.

O Víně a Krvi Editovat

Tailles se přijel zúčastnit turnaje, jehož patronkou je samotná Vivienne de Tabris. K jeho překvapení i zde narazí na zaklínače a ožije tak opět jejich dávný spor.