FANDOM

Primary quests
Vyšetřování Salamandry Geralta nevyhnutelně zavede k detektivu Raymondovi. Raymond se s Geraltem podělí o informaci, že městská stráž zajala člena Salamandry a pošle ho za žalářníkem Šémkem.

Návod Editovat

Šémko ve dne v noci "hlídá" vězně v Šatlavě v jihovýchodní části Klášterní čtvrti. Nemá potřebu se Geraltovi svěřovat s tajnými informacemi, alespoň ne zadarmo.

Geralt ví, že Šémko je věčně sjetej na fisstechu a nepohrdne dávkou navíc. Poptá se proto u krčmáře nebo přímo Colemana, kde fisstech sehnat. Coleman ho prodává a v jeho nepřítomnosti se fisstech prej dá najít u banditů a členů Salamandry, co po nocích šmejdí ulicema anebo táboří v bažinách.

Jak Geralt očekává, Šémko takový dar neodmítne a vyklopí Geraltovi to něco málo co ví; a tedy, že vězeň je v lazaretu sv. Lebedy. Před vězněm, svíjejícím se v křečích stojí dva strážní, kteří Geralta k vězni nechcou pustit. Geralt se tedy sníží k úplatku horentní částky 10 orénů, aby z umírajícího vězně dostal jen jméno. Kalkstein. Další stopa za kterou se musí vydat. Přeruší ho tlupa Beraninových banditů...

Po zlikvidování banditů se Geralt vydá za Raymondem na konzultaci. Sám ale ví, že se musí vydat jak za Kalksteinem, tak za Beraninou a přijít na kloub tomu, co mají se Salamandrou společného.

Fáze Editovat

Vězeň Editovat

Raymond mi říkal, že městské stráže chytily jednoho člena Salamandry. Musím zjistit, kam ho strážníci zavřeli. Optám se na to Šémka.Editovat

  • Musím zjistit, kam zavřeli toho člena Salamandry. Musím si o tom promluvit se Šémkem.

Úplatek Editovat

Šémko něco ví, ale výměnou za informaci chce fisstech.

  • Musím pro Šémka obstarat fisstech.

Pokud Coleman zemřel následkem zaklínačovy volby v I. Kapitole

Nový zdroj Editovat

Coleman natáhl bačkory. Budu muset najít jiný zdroj fisstechu pro Šémka. Třeba bude něco vědět někdo v krčmě.

  • Musím zajít do krčmy a zeptat se, jestli někdo neví, kde se dá koupit fisstech.

Salamandra Editovat

Po smrti Colemana se bude fisstech shánět těžko. Říká se, že občas u sebe nějaký mají členové Salamandry.

  • Říká se, že členové Salamandry u sebe občas mívají drogy.

Fisstech pro Šémka Editovat

Podařilo se mi sehnat trochu fisstechu pro Šémka.

  • Musím zanést Šémkovi fisstech.

Vězeň je v lazaretu Editovat

Výměnou za fisstech mi Šémko prozradil, že stráže přemístily vězně do lazaretu sv. Lebedy. Snad si tam s ním budu moct promluvit.

  • Musím si promluvit s vězněm, kterého drží v lazaretu.

Nájezd na lazaret Editovat

Vězeň byl v beznadějném stavu, podařilo se mu jenom zašeptat jméno Kalkstein. Víc jsem se nedozvěděl, protože do lazaretu vpadli Beraninovi hrdlořezové. Jméno Kalkstein představuje stopu... Co na to asi řekne Raymond?

  • Musím si promluvit s Raymondem.

Výslech svědka Editovat

Po výslechu svědka mám dvě slibné stopy, jedna vede k alchymistovi Kalksteinovi, tou druhou je hrdlořez Beranina.

  • Mám dvě stopy: Kalksteina a Beraninu.