FANDOM

Rhosyn je Nilfgaarďan se kterým se setkáte v průběhu plnění úkolu ztracen v akci. Po splnění úkolu se ve hře již neobjeví, ani nesehraje žádnou další významnou roli.

Zaklínač 3: Divoký hon Editovat

Rhosyn byl jedním z mnoha Nilfdaardských vojáků, jenž vyrazili do boje proti Severním královstvím v již třetí válce, která mezi nimi a Nilfgaardem propukla. V bitvě u Bělosadu byl však zraněn a rozhodl se z boje utéci, během útěku narazil na zraněného brance Temerské armády a pomohl mu s útěkem.

Společně se Sebastianem utekli až do nedalekého opuštěného domu ve kterém se schovali a snažili se přečkat bitvu, což se jim povedlo. V průběhu čekání si navzájem vyprávěli příběhy až do chvíle než je nalezl zaklínač Geralt z Rivie v doprovodu se Sebastianovým bratrem Dunem.

  • Pokud Geralt dá za pravdu Dunemu Rhosyn zůstane napospas osudu v opuštěném chátrajícím domě.
  • Pokud Geralt podpoří Sebastiana Rhosyn bude moci začít nový život za pomoci bratrů Vildenvertových.

Kdyby Rhosyna nalezli vojáci Nilfgaardu pravděpodobně by jej čekala smrt, neboť dezerce není odpouštěna.

Související úkol Editovat