FANDOM

People Rayla full

Rayla z Lyrie[1], je veteránkou válek s Nilfgaardem, účastnila se bitvy u Brenny, během které je zmrzačena. Za vlády krále Demawenda z Aedirnu působila jako důstojnice v jeho speciální jednotce. Nejprve si nechává přezdívat Černá Rayla a později Bílá Rayla.

Postava v knize Paní jezera, má až příliš nenávistnou a odvážnou povahu, zaslepeně nenávidí elfy.

Ve hře Zaklínač Editovat

Bílá Rayla – Významná postava PC hry Zaklínač

Úkoly Editovat

Pronásledování elfů, kteří odpočívali u vesnice Bahnice, vede Bílá Rayla, žoldačka pracující pro Řád. Rayla je rozená vojanda, veteránka válek s Nilfgaardem, během kterých byla zmrzačena. Rayla přivyklá disciplíně a vojenským řádům má jen jediný cíl - nenávidí elfy a stíhá je se vzteklou mstivostí.

Rayla obklíčila elfy Toruviel ve vísce Bahnice, ale situace se jí vymkla z rukou. Došlo k boji mezi jejími vojáky a elfy.

Rozhodl jsem se pomoct Rayle během obležení Bahnic a pomohl jsem jí zvítězit nad Toruvielinými elfy.

Bílá Rayla se vrátila do Wyzimy. V hořícím městě zahynula, osudným se jí stal elfí šíp.

Znovu jsem se setkal s bojovnicí Raylou. Salamandra ji našla polomrtvou a podrobila ji procesu mutace. Rayla se vrátila k životu a jako mutantka rychle nabyla síly. Výměnou za druhý život musela novým pánům zaplatit neotřesitelnou loajalitou. Pokusila se mě zastavit a já ji musel zabít. Tentokrát snad definitivně.

Zdroje Editovat

  1. Krev elfů