FANDOM

Secondary quests
Úkol začne pouze pokud se Geralt rozhodne pomoct zrzavému trpaslíkovi, kterého v přístavu Podhradí, kousek od Wyzimy, obtěžují banditi.

Návod Editovat

Zaklínač přijde blíž k tlupě otrapů a započne dialog, ve kterém se může rozhodnout vmísit se do situace anebo je neřešit a odejít.

Pokud se rozhodne vmísit, pak započne boj, ve kterém společně s trpaslíkem porazí bandity.

Trpaslík poděkuje a představí se jako Zoltan Chivay. Úkol je tímto splněn.

Poznámky Editovat

  • Pokud se Geralt rozhodne nemísit do boje a pak si sedne k ohni, začne meditovat anebo vstoupí do nějakého domu, Zoltanovi i banditům se resetuje pozice a nepohnou se. Se Zoltanem tak nelze započnout žádný dialog. Toto se dá vyřešit počkáním do noci, kdy už Geralt může tasit meč a jednoduše zaútočit na bandity. Zoltan pak poděkuje, jakoby se Geralt vmísil už od začátku - úkol se tak započne a okamžitě splní ve fázi "Pomoc".
Varování - Spoiler : Následují zásadní informace o ději, které mohou prozradit příběhové zápletky.
Pokud Geralt obere bandity, najde u nich kostky, na které se pak může zeptat Zoltana. Započne tak úkol Hra v kostky trvající se po celou hru.

Fáze Editovat

Pokud se Geralt rozhodne pomoci trpaslíkovi

Boj Editovat

Nemínil jsem jen tak přihlížet, jak ti rasisté mučí trpaslíka.

  • Rozhodl jsem se vložit do hádky mezi rasisty a trpaslíkem.

Pomoc Editovat

Pomohl jsem Zoltanovi v boji s rasisty. Musím si s trpaslíkem promluvit

  • Pomohl jsem Zoltanovi v boji s rasisty
Pokud se Geralt odmítne míchat do boje, přesto pak však zabije bandity

Pomoc Editovat