Secondary quests.png

​​​Průzkum bojem je vedlejší úkol v II. Kapitole. Je přímo vázaný na přijetí Yaevinnovy zakázky doručit dopis Vivaldimu (viz úkol Poslíček). Geralt musí v úkolu Poslíček pokročit, ať je jeho volba jakákoliv. Posléze, při další návštěvě bažin, Geralt u druidského hájku narazí na rytíře Řádu planoucí růže v čele se Sigfriedem. Yaevinn mezitím hájek opustil a schovává se v táboře nelidí se svou jednotkou Scoia'tael.

Návod[editovat | editovat zdroj]

Jak je psáno výše, Geralt musí pokročit v úkolu Poslíček, aby tento úkol bylo možné získat, ať ze strany Řádu planoucí růže anebo ze strany Scoia'tael. Geralt tedy musí předat dopis buď Vivaldimu nebo Vincentovi a vrátit se zpět do bažin.

Geralt se může pobavit s oběma stranami, se Sigfriedem i Yaevinnem, než udělá definitivní rozhodnutí, za kterou stranu bojovat.

Může se taktéž rozhodnout zůstat neutrální a nepřidávat se k žádné straně; v tomto případě úkol nezapočne a na konci kapitoly budou ukázány důsledky tohoto rozhodnutí, stejně jako v případě, kdy se Geralt k některé ze stran přidá.

Pokud se rozhodne k jedné ze stran přidat, může rovnou vyrazit na hřbitov golemů a jednotka dané frakce ho bude následovat. Na hřbitově pobije veškeré vojáky opoziční frakce a následně se vrátí k vůdci (Sigfriedovi nebo Yaevinnovi) frakce, kterou si zvolil. Úkol je po dialogu splněný.

Poznámky[editovat | editovat zdroj]

Fáze[editovat | editovat zdroj]

Průvodce,... / Průvodce,...[editovat | editovat zdroj]

Pokud se Geralt přidá na stranu Veverek s Yaevinnem.

Průvodce[editovat | editovat zdroj]

Slíbil jsem Yaevinnovi, že mu pomůžu v boji proti Řádu planoucí růže. Mám doprovodit jeho zvědy na pohřebiště golemů.

  • Mám doprovodit elfy na pohřebiště golemů.

Průzkum bojem[editovat | editovat zdroj]

Na pohřebišti golemů došlo ke střetu s Řádem planoucí růže. Všichni útočníci jsou mrtví - je načase vrátit se do tábora.

  • Všichni útočníci jsou mrtví - je načase vrátit se do tábora.

Úspěch[editovat | editovat zdroj]

Yaevinn byl s výsledkem "průzkumu bojem" spokojený a patřičně to vyjádřil ve zlatě.

  • Yaevinn mi projevil vděčnost.

Pokud se Geralt přidá na stranu Řádu planoucí růže se Sigfriedem.

Průvodce[editovat | editovat zdroj]

Slíbil jsem Sigfriedovi, že mu pomůžu v boji proti nelidem. Mám doprovodit jeho zvědy na pohřebiště golemů.

  • Mám doprovodit řádové rytíře na pohřebiště golemů.

Průzkum[editovat | editovat zdroj]

Na pohřebišti golemů došlo ke střetu se Scoia'tael. Všichni nelidé jsou mrtví - je načase se vrátit k Sigfriedovi.

  • Všichni Scoia'tael jsou mrtví - je načase vrátit se k Sigfriedovi.

Úspěch[editovat | editovat zdroj]

Sigfried byl s výsledkem "průzkumu bojem" spokojený a patřičně to vyjádřil ve zlatě.

  • Sigfried mi projevil vděčnost.