FANDOM

Secondary quests
V noci pred krčmou nájdete pár chlapov, ktorí obťažujú Vesnu Hood barmanku z krčmy, ktorá je na ceste domov. Keď sa priblížite, poprosí vás Vesna o pomoc.

Návod Editovat

Ak odmietnete, tak ju zabijú. Môžete jej pomôcť a zabit chlapov.

Potom vás ešte poprosí, aby ste ju odprevadili domov. Ak vyrazíte hneď, budete ju musieť v noci ochraňovať pred Barghestmi. Môžete rovno prebehnúť až do dediny a dúfať, že dobehne za vami a cestou ju nezabijú. Tiež sa môžete vrátiť ku krčme a pri ohni meditovať až do rána a cez deň ju v pohode odprevadiť až do dediny Velebného pána. Keď ju dostanete do dediny, tak vám poďakuje.

Tam sa s ňou môžete dohovoriť ešte na ďalšej schôdzke. Povie vám, že sa stretnete v noci pred mlynom. Mlyn je za riekou, za dedinou. V noci toho istého dňa tam zájdite a prineste nejaké víno. V noci tam bude aj Vesna. Pri rozhovore jej dajte ako darček víno a ona sa vám za vašu pomoc odvďačí milostnými chvíľkami.

Fáze --need edit-- Editovat

Znásilnění Editovat

Pokud se Geralt rozhodne pomoct:

Skupinka banditů se pokusila znásilnit číšnici z hospody. Rozhodl jsem se, že jí pomůžu.

  • Rozhodl jsem se pomoci číšnici.
Pokud se Geralt rozhodne nevměšovat:

--Vesna je mrtvá--

--Samotná Vesna-- / Domů k babičce Editovat

Pokud Geralt odmítne doprovodit Vesnu:

Samotná Vesna Editovat

--- Rozhodl jsem se nepomoci----

  • ----

Pokud se Geralt rozhodne doprovodit Vesnu domů:

Domů k babičce Editovat

Rozhodl jsem se doprovodit slečnu Vesnu na předměstí k babičce. Musím ji ochránit před nestvůrami, na které by cestou mohla narazit.

  • Musím ochránit Vesnu po cestě domů k babičce.

Útok barghestů Editovat

Přežili jsme útok podivných nestvůr podobných psům. Hmm. Musíme pokračovat do domu Vesniny babičky.

  • Musím ochránit Vesnu před nestvůrami.

Další útok Editovat

Další smečka barghestů. Zajímalo by mě, kde se tu berou. Vypadá to, že do domu Vesniny babičky už je to jen kousek.

  • Musím ochránit Vesnu a na posledním úseku cesty.

Schůzka / --Rozloučení-- Editovat

Doprovodil jsem Vesnu domů a domluvili jsme si schůzku u starého mlýna po západu slunce. Vesna mě poprosila, abych přinesl víno.

  • Dneska večer jdu na schůzku ke starému mlýnu. Jen nesmím zapomenout přinést víno.
Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.