FANDOM

Secondary quests

V noci pred krčmou nájdete pár chlapov, ktorí obťažujú Vesnu Hood barmanku z krčmy, ktorá je na ceste domov. Keď sa priblížite, poprosí vás Vesna o pomoc. Ak odmietnete, tak ju zabijú a úloha je nesplnená. Pomôžte jej a zabite chlapov. Potom vás ešte poprosí, aby ste ju odprevadili domov. Ak vyrazíte hneď, budete ju musieť v noci ochraňovať pred Barghestmi. Môžete rovno prebehnúť až do dediny a dúfať, že dobehne za vami a cestou ju nezabijú. Tiež sa môžete vrátiť ku krčme a pri ohni meditovať až do rána a cez deň ju v pohode odprevadiť až do dediny Velebného pána. Keď ju dostanete do dediny, tak vám poďakuje.

Tam sa s ňou môžete dohovoriť ešte na ďalšej schôdzke. Povie vám, že sa stretnete v noci pred mlynom. Mlyn je za riekou, za dedinou. V noci toho istého dňa tam zájdite a prineste nejaké víno. V noci tam bude aj Vesna. Pri rozhovore jej dajte ako darček víno a ona sa vám za vašu pomoc odvďačí milostnými chvíľkami.

Návod Editovat

Fáze --need edit-- Editovat

Znásilnění Editovat

Pokud se Geralt rozhodne pomoct:

  • Skupinka banditů se pokusila znásilnit číšnici z hospody. Rozhodl jsem se, že jí pomůžu.
Rozhodl jsem se pomoci číšnici.

Pokud se Geralt rozhodne nevměšovat:

  • --Vesna je mrtvá--

Domů k babičce / --Samotná Vesna-- Editovat

Pokud se Geralt rozhodne doprovodit Vesnu domů:

  • Rozhodl jsem se doprovodit slečnu Vesnu na předměstí k babičce. Musím ji ochránit před nestvůrami, na které by cestou mohla narazit.
Musím ochránit Vesnu po cestě domů k babičce.

Útok barghestů Editovat

Přežili jsme útok podivných nestvůr podobných psům. Hmm. Musíme pokračovat do domu Vesniny babičky.

Musím ochránit Vesnu před nestvůrami.

Další útok Editovat

Další smečka barghestů. Zajímalo by mě, kde se tu berou. Vypadá to, že do domu Vesniny babičky už je to jen kousek.

Musím ochránit Vesnu a na posledním úseku cesty.

Schůzka / --Rozloučení-- Editovat

Doprovodil jsem Vesnu domů a domluvili jsme si schůzku u starého mlýna po západu slunce. Vesna mě poprosila, abych přinesl víno.

Dneska večer jdu na schůzku ke starému mlýnu. Jen nesmím zapomenout přinést víno.
Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.