FANDOM

Secondary quests

Pokušitelka je volitelný úkol ve IV. aktu prvního Zaklínače. Rozhoduje se v něm jaký má zaklínač názor na ne manželský vztah, a zda-li dokáže splnit slib.

Návod Editovat

Při prohlídce Bahnic, Geralt náhle ucítí neodolatelnou vůni vycházející z kovářova domu. Vypadá to že kovář nedávno zabil prase a jeho žena právě vaří vepřové. V ten okamžik Geralt vstoupí do domu.

Kovářova žena Geralta velmi přátelsky přivítá ale všimne si že je zaklínač poněkud vychrtlý, a proto mu nabídne trochu jídla, které Geralt s radostí přijme. Poté zaklínače požádá zda-li by pro ni něco nemohl udělat.

Vypadá to že se její muž zahazuje se Succubou a ona už nadále nedokáže jeho aféru tolerovat. Požádá zaklínače aby pro ni nasbíral 9x zářící prach z kterého hodlá udělat lektvar který odežene Succubu a tak ukončí nežádoucí aktivity jejího muže. Zaklínač souhlasí a žena mu nabídne Herbář jako odměnu.

Zaklínač vyráží z chatrče s úmyslem splnit požadavek kovářovy ženy, je ale zastaven kovářem který slyšel celou konverzaci. Kovář mu udělá nabídku: chce aby mu Geralt donesl 9x stínový prach, z toho kovář udělá jiný lektvar který Succubu pouze uspí do doby než se celá situace trochu uklidní. Kovář by potom se svou "bokovkou" mohl pokračovat a jeho žena by neměla tušení co se za jejími zády děje. Kovář nabízí jednu ze dvou odměn červenou meteoritickou rudu nebo 500 orénů.

Geralt si musí vybrat, splní slib který dal kovářově ženě nebo se přidá na stranu jejího muže?

Poznámky Editovat