Secondary quests.png

Podezřelý: Vivaldi je jeden ze šesti v podstatě totožných detektivních úkolů, které obdržíte v rámci Kapitoly II. Na úspěšném splnění nebo nesplnění těchto úkolů závisí konec celé kapitoly.

Pokud získáte důkazy o jeho nevině, poví vám střípky z minulosti Azara Javeda.

Návod[editovat | editovat zdroj]

Geralt podezřívá rodinu Vivaldi, že financuje výlohy Salamandry a jejich vůdci Azaru Javedovi. Vydá se proto za trpaslíkem, Golanem Vivaldim, který sídlí v Chrámové čtvrti v čtvrti nelidí.

Golan obvinění odmítá a bere taková nařknutí jako urážku.

Geralt se obrátí na svého starého známého, Zoltana Chivaye. V rozhovoru na téma Vivaldiho banky se dozví, že Vivaldimu finanční institut už nepatří, takže nemůže financovat Javedovy operace.

Geralt Golana shledává nevinným a vydá se za ním s omluvou a vyjasněním.

Poznámky[editovat | editovat zdroj]

  • Pokud Vivaldiho obviníte, urazí se nejen on, ale i všichni nelidé a nebudou s vámi chtít nic mít, dokud nedokážete, že jste na jejich straně.
  • Geraltovo vyšetřování a nařknutí Golana Vivaldiho, ani následného vyjasnění nijak neovlivní cenu nebo přístupnost knih, souvisejících s úkolem Tajemná věž.

Fáze[editovat | editovat zdroj]

Nový podezřelý[editovat | editovat zdroj]

Z dosud nalezených důkazů jasně vyplývá, že existuje nějaké spojení mezi bankéřem Vivaldim a Azarem Javedem. Promluvím si s trpaslíkem a zkusím o tom zjistit něco víc.

  • Další informace o Vivaldim se dočteš v deníku, sekce postavy.

Měl bych vyzpovídat trpaslíka Vivaldiho.

Nedostatek důkazů[editovat | editovat zdroj]

Rozhodl jsem se, že ve Vivaldiho případě zatím budu zachovávat presumpci neviny. Pokud zločin opravdu spáchal, pak se jistě brzy objeví nějaký usvědčující důkaz. Další informace o Vivaldim se dočteš v deníku, sekce postavy.

  • Případ znovu otevřu, až najdu nové důkazy.

Nevinen[editovat | editovat zdroj]

Důkazy nasvědčují tomu, že Vivaldi je nevinen. Měl bych mu to povědět.

  • Měl bych Vivaldimu povědět, že mám důkaz jeho neviny.

Důkaz o nevině[editovat | editovat zdroj]