FANDOM

Secondary quests

Podezřelý: Vivaldi je jeden ze šesti v podstatě totožných detektivních úkolů, které obdržíte v rámci Kapitoly II. Na úspěšném splnění nebo nesplnění těchto úkolů závisí konec celé kapitoly.

Pokud získáte důkazy o jeho nevině, poví vám střípky z minulosti Azara Javeda.

Návod Editovat

Geralt podezřívá rodinu Vivaldi, že financuje výlohy Salamandry a jejich vůdci Azaru Javedovi. Vydá se proto za trpaslíkem, Golanem Vivaldim, který sídlí v Chrámové čtvrti v čtvrti nelidí.

Golan obvinění odmítá a bere taková nařknutí jako urážku.

Geralt se obrátí na svého starého známého, Zoltana Chivaye. V rozhovoru na téma Vivaldiho banky se dozví, že Vivaldimu finanční institut už nepatří, takže nemůže financovat Javedovy operace.

Geralt Golana shledává nevinným a vydá se za ním s omluvou a vyjasněním.

Poznámky Editovat

  • Pokud Vivaldiho obviníte, urazí se nejen on, ale i všichni nelidé a nebudou s vámi chtít nic mít, dokud nedokážete, že jste na jejich straně.
  • Geraltovo vyšetřování a nařknutí Golana Vivaldiho, ani následného vyjasnění nijak neovlivní cenu nebo přístupnost knih, souvisejících s úkolem Tajemná věž.

Fáze Editovat

Nový podezřelý Editovat

Z dosud nalezených důkazů jasně vyplývá, že existuje nějaké spojení mezi bankéřem Vivaldim a Azarem Javedem. Promluvím si s trpaslíkem a zkusím o tom zjistit něco víc.

  • Další informace o Vivaldim se dočteš v deníku, sekce postavy.

Měl bych vyzpovídat trpaslíka Vivaldiho.

Nedostatek důkazů Editovat

Rozhodl jsem se, že ve Vivaldiho případě zatím budu zachovávat presumpci neviny. Pokud zločin opravdu spáchal, pak se jistě brzy objeví nějaký usvědčující důkaz. Další informace o Vivaldim se dočteš v deníku, sekce postavy.

  • Případ znovu otevřu, až najdu nové důkazy.

Nevinen Editovat

Důkazy nasvědčují tomu, že Vivaldi je nevinen. Měl bych mu to povědět.

  • Měl bych Vivaldimu povědět, že mám důkaz jeho neviny.

Důkaz o nevině Editovat