FANDOM

Secondary quests
Braní zakázek, zabíjení příšer a msta Salamandře nejsou Geraltovými jedinými zájmy. Trocha rozptýlení jeho přáteli je pro něj vítanou změnou.

Návod Editovat

Úkol začíná jakoukoliv ukončenou konverzací s Shani v II. Kapitole, ať v jejím domě nebo v lazaretu v pracovních hodinách.

Pro další postup Geralt musí zajít přes den do lazaretu za Shani a nabídnout jí pomoc. Shani Geralta pošle pro 5 rostlin vlaštovičníku s tím, že z okolních míst je dostupný pouze na blatech.

Poté co jí ty vlaštovičníky donese do lazaretu Geralt cítí, že je mu Shani zavázána. V touze po snu snu s ní promluví znovu. Shani však v pracovní době není náruživá a tak mu řekne, aby se stavil u ní doma.

Další postup v úkolu započne až po pokroku v hlavní linii, kdy si Geralt vybere službičku u Shani (spoiler: viz Anatomie zločinu).

Ať už je s Shani vyrovnán nebo ne, Shani chce pořádat malou party s Marigoldem a zaklínače pověří, aby sehnal alkohol. Když je občerstvení zařízené, vyzve Geralta, aby si na party pozval nějakého známého. Podle Geraltových preferencí si může zvolit mezi Zoltanem, Sigfriedem, nebo Carmen.

...

Poznámky Editovat

  • Pokud Geralt v úkolu pokročí příliš daleko, tj. zvaní si vybraného hosta, znemožní se pokrok v úkolu Anatomie zločinu, který je součástí hlavní linie - je však volitelný a není podmínkou v postupu ve hře.

Fáze Editovat

Shani Editovat

Shani je úžasná dívka. Možná bych si jí mohl trochu víc všímat...

  • Měl bych zajít do lazaretu za Shani. Možná potřebuje pomoc.

Vlaštovičník Editovat

Shani mě poprosila o malou službičku - mám jí přinést 5 rostlin vlaštovičníku. Nemohu odmítnout. Na blatech bych ho měl snadno najít.

  • Shani mě poslala na blata pro 5 rostlin vlaštovičníku.

Do špitálu Editovat

Nasbíral jsem byliny, o které mě prosila Shani. Teď je musím donést do špitálu.

  • Musím odnést bylinky do špitálu.

Služba Editovat

Přinesl jsem Shani vlaštovičník. Malé plus pro mě. Měl bych s ní občas promluvit, třeba bude chtít ještě něco. Prozatím bych řekl, že mi dluží malou službu.

  • Myslím, že je mi Shani zavázána. Měl bych s ní občas promluvit.