FANDOM

Lidé jsou hlavní rasou Kontinentu, obývají většinu Severních království i Nilfgaardského císařství. Když připluli k břehům již obydleného Kontinentu, rychle začali dobývat území patřící starším rasám. Tak se stali dominantní rasou a pro elfy, trpaslíky, gnómy, bobolaky a půlčíky se zastřešovacím označením stali nelidé.

Hlavní rysy Editovat

Lidé se vzhledově tolik od elfů Aen Seidhe neliší, výškově si obě rasy odpovídají. Nicméně, lidé nemají špičaté uši, tak ostré rysy a mají o něco větší zuby. Elfové také sice žijí o hodně déle, ale lidé se zase rychleji množí.

Historie Editovat

Lidé uprchli ze světa, který sami zničili. Poprvé se na Kontinent dostali po Konjunkci sfér. První lidské kultury, Wožgorové a Daukové, se usadily ještě před vznikem kultury Seveřanů. Podle učenců je možné, že i domorodí obyvatelé Císařství původně pocházejí ze severské prakultury.

Lidé s elfy rouzpoutali válku, přičemž jejich vztahy s trpaslíky, půlčíky, bobolaky ani gnómy nejsou o nic lepší. V osídleních spolu možná koexistují, ale nelidé musí za svůj původ odvádět daně. V několika městech už došlo k hromadným pogromům, což vzájemné soužití značně narušuje. Mnohá města, například Vizima či Novigrad, jsou také vystavěna na vypálených, prastarých ruinách elfských měst, která lidé zničili.