FANDOM

Primary quests
V bažinách v Cihlářské vesničce Geralt narazí na místní vůdkyni, všemi uznávanou moudrou Vasku. Geralt se jí poptá na práci pro zaklínače, načež Vaska jej žádá o vyčištění Hliniště od utopenců.

Návod Editovat

Geralt se musí vydat do Hliniště, jihozápadně od cihlářské vesničky a západně od Převozníka.

Tam musí jednoduše pozabíjet všechny utopence, dokud neuzná jámovou oblast za vyčištěnou.

Poté se vrátí k Vasce pro odměnu.

Fáze Editovat

Utopenci Editovat

Vaska tvrdí, že cihláři mají problémy s utopenci. Nabízí mi 50 orénů, což není moc, ale každý měďák se hodí. Musím zajít do dolů na hlínu a zabít utopence, které tam najdu.

  • Musím zajít do dolů na hlínu a zabít utopence, které tam najdu.

Další utopenci Editovat

Vyčistil jsem první jámu na hlínu. Dalo by se říct, že mám práci z poloviny hotovou. Musím pozabíjet všechny utopence a pak se vrátit k Vasce.

  • Musím pozabíjet všechny utopence a pak se vrátit k Vasce.

Úspěch Editovat

Vyčistil jsem zbývající jámy na hlínu - už by měly být všechny. Musím se vrátit k Vasce a říct jí, že je v hliněných dolech zase bezpečno.

  • Musím se vrátit k Vasce a říct jít, že je v hliněných dolech zase bezpečno.

Odměna Editovat

Vaska mi nezaplatila 50 orénů, jak jsme se domluvili, ale místo toho dostanu magický kámen, zvaný sefirot.

  • Podařilo se mi splnit úkol. Místo dohodnuté odměny jsem dostal magický sefirot.