FANDOM

Secondary quests
Úkol, jak název napovídá, je o hledání Magistra, kterého Geralt poprvé spatří v Kaer Morhen, když se s tlupou banditů a dvěma mágy dobývá do laboratoře za účelem ukrást zaklínačské recepty, přísady a nástroje na proces mutace.

Úkol není na jednu nebo dvě kapitoly, proto nemá příliš smysl se za ním hnát.

Návod Editovat

Jedním ze spouštěčů úkolu je nalezení zatykače na nástěnce Hostince v Podhradí. Úkol pak pokračuje až v II. Kapitole hry. Pakliže zaklínač mine nástěnku, uvidí na začátku II. Kapitoly, jak Magistra propouští z věznice.

Fáze Editovat

Magistr Editovat

Když Geralt najde zatykač na nástěnce Hostince v Podhradí:

Viděl jsem příkaz k uvěznění Magistra, který má na svědomí útok na Kaer Morhen a Leovu smrt. Pokud ho chtějí zatknout, musí mít Salamandra mocné nepřátele. A nepřítel mého nepřítele je mým přítelem. Musím si promluvit s wyzimskou městskou stráží a poptat se, kdo ten příkaz vydal.

  • Chci-li najít Magistrovy nepřátele, musím si promluvit s wyzimskou městskou stráží.
Když Geralt nenajde zatykač na nástěnce:

--need edit--

Odměna za brože Editovat

Nějaký tajemný boháč zřejmě vypsal odměnu za brože Salamandry. Ta banda lumpů mu musí pěkně ležet v žaludku. Šémko mi prozradil, že zprostředkovatel tohoto sponzora vysedává po večerech v krčmě. Měl bych si s ním promluvit.

  • Měl bych si promluvit s chlapíkem, který pracuje pro tajemného nepřítele Salamandry.
    Prý vysedává v krčmě U Chlupatého medvěda.