FANDOM

220px-Gwent cover art

Gwent: The Witcher Card Game (ve skratce Gwent: TWCG) je free-to-play multiplayerová hra polského studia CD Projekt RED. Hra je zasazena do světa Zaklínače, konkrétně do prostředí trpasličí hry Gwint (v anglickém překladu Gwent). Hra vyšla v březnu roku 2018 a na stránce Metacritic získala hodnocení 80/100.

Gameplay Editovat

Hra se zakládá na stejném principu jako Gwint ve hře Zaklínač 3: Divoký hon, oproti právě verzi ze 3. Zaklínače je obohacena o nové prvky. Na rozdíl od původní minihry mají ve hře karty možnost na sebe útočit a ubírat si tak hodnotu a navzájem se léčit.

Frakce Editovat

Vůči původnímu Gwintu v Zaklínači 3, kde se objevili frakce Nilfgaardu, Severních říší, Scoia´tael a Příšer, je tento seznam ve hře obohacen o pátou frakci, a to Skellige. Každá z frakcí má vlastní vůdce s odlišnými schopnostmi.

Updaty Editovat

Do hry vyšly od vydání dva velké updaty v podobě rozšíření počtu karet. Jako první vyšlo rozšíření Crimson Curse, které přineslo postavy z Toussaintu, Cintry, Brokilonu a Skelligských legend. Jako druhé přišlo na řadu rozšíření Novigrad, které přineslo novou frakci Syndicate v čele s bossi Novigradského podsvětí.