FANDOM

Jsem prostý zaklínač, nebojuji s draky, nebratříčkuji se s králi a nespávám s čarodějkami...

Eskel, Zaklínač 3: Divoký hon

Eskel je klidný a rozšafný zaklínač a již od mládí přítel Geralta z Rivie. Byli vychování společně v pevnosti Kaer Morhen a spolu prošli Cestou meče i Zkouškou trav. Jeho tvář je zohyzděna ošklivou jizvou. Tu mu však nezpůsobil žádný netvor, ale je výsledkem neopatrnosti Eskelova "dítěte překvapení".

Osobnost Editovat

Na rozdíl od Lamberta považoval zaklínačské povolání za poslání a vážil si jej. Na hradě Kaer Morhen se cítil opravdu jako doma a bránil jej po boku ostatních před Divokým honem. V poznámkách hry Zaklínač 3 se můžeme dočíst, že po smrti Vesemira vzal na sebe správcovství Kaer Morhen. 

Sága o Zaklínači Editovat

Poslední přání Editovat

V povídce Poslední přání Geralt vzpomíná na příhodu, kterou s Eskelem prožil v mládí. Jedná se o příhodu ve které společně přivázali čmeláka ke džbánu a následně pozorovali jeho chování. Vesemir jim za tento čin dopřál výprask.

Krev elfů Editovat

V románu Krev elfů si čarodějka Triss postřehne, že Eskel emanuje ještě silněji, než Geralt; značí to silnější magické předpoklady.

Ve hře Zaklínač Editovat

Úkoly Editovat

Klidný a rozšafný zaklínač z Kaer Morhen. Tvář mu hyzdí ošklivá jizva.
People Eskel