FANDOM

Hrabě Enzo Etcheverry je vedlejší postava v Zaklínači 2: Vrahové králů.

Životopis Editovat

Temerský hrabě s králem Foltestem podepsal dohodu o přátelství, poté se ale přidal k povstání vyvolaném Marií Louisou La Valette, během které zemřel v prostorách jejího hradu.

Zápisy z deníku Editovat

Pokud ho Geralt zasáhne střelou z balisty:

Předtím, než se zapletl do odboje proti králi Foltestu, byl Sir Etcheverry rytířem známým pro svou odvahu a houževnatost. Oboje dokázal v nejednom turnaji, ať už na koni, nebo ve stoje. Nicméně hrdinství a tvrdošíjnost nejsou nic oproti ráně z balisty, a tak zaplatil odvážný Etcheverry svým životem za účast v odboji.

Pokud se Geraltovi nepodaří zasáhnout ho střelou:

Předtím, než se zapletl do odboje proti králi Foltestu, byl Sir Etcheverry rytířem známým pro svou odvahu a houževnatost. Oboje dokázal v nejednom turnaji, ať už na koni, nebo ve stoje. Nicméně hrdinství a tvrdošíjnost mu nestačily, aby přežil seknutí zaklínačského meče, a tak zaplatil odvážný Etcheverry svým životem za účast v odboji.

Poznámky Editovat

  • Abyste úspěšně odemkli odznak Orlí oko, musíte zamířit přesně na vojáka napravo, který stojí naproti hraběti Etcheverrymu. To je kvůli pozici Geralta o něco více nalevo od balisty.
  • Pokud Etcheverryho netrefíte, setkáte se s ním později po zničení brány na nádvoří. Poté se z něj dá vzít Zesilovač vlákna.