FANDOM

Secondary quests
Geralt se nevyhnutelně octl na blatech a kousek od Převozníka narazil na Dědka. Dědkovi celkem slušně šplouchá na maják, ale chtěl by se dostat ke Svatyni Melitelé v bažinách. Požádá Geralta o doprovod.

Návod Editovat

Geralt se může rovnou vydat na západ od Vesničky cihlářů, tam, kde se Oltář Melitelé nachází.

Nebo se může s Dědkem po blatech trochu projít; přeci jen je nesmrtelný.

Pokud Geralt s Dědkem v patách projde kolem Hliniště, Mágovi věže, Druidského hájku a Jeskyně, dědek mu poví zajímavosti a historické skazky ohledně těchto míst a příbězích pojících se s nimi.

Poznámky Editovat

  • Pokud Geralt chce úspěšně dokončit tento úkol, měl by se vyhnout Dědkově domu (severovýchodní část mapy).
    • *BUG* Pokud Geralt vstoupí do Dědkova domu a projde kolem jeho stolu, spustí se úkol Kanibal a tento úkol půjde NEdokončit pouze zabitím Dědka.
  • Pokud Geralt před započetím tohoto úkol již začal úkol pro Yarena Bolta Květy a zlato, pak Dědek Geraltovi poví recept na Parfém.

Fáze Editovat

Doprovod Editovat

Stařík, kterému lidé říkají Dědek, mě požádal, abych ho doprovodil do svatyně Melitelé na blatech. Musím jít s ním a dát pozor, aby se mu nestalo něco zlého.

  • Musím doprovodit Dědka do svatyně Melitelé.

Kult rybolidí Editovat

Dědek mi řekl, že cihláři mají jakýsi zvláštní kult. Uctívají bytosti, kterým se říká rybolidé nebo ryboocí, a komunikují s nimi pomocí předmětů, které nechávají na oltáři. Musím jít s Dědkem až do svatyně Melitelé.

Věž Editovat

Šli jsme kolem staré věže a Dědek mi vyprávěl, co se o ní povídá. Od té doby, co zemřel majitel věže, se nikomu nepodařilo proniknout dovnitř. Kdo by ji chtěl otevřít, musel by umístit speciální runové kameny na určité podstavce. Dědek rázně vykročil na další cestu. Musím ho hlídat.

Hrobka Editovat

Dědek mi vyprávěl, že si v jeskyni udělali doupě zdivočelí psi. Jinak je jeskyně poměrně zajímavé místo, údajně je tam někde v temnotách vranská hrobka s pokladem. Dědek se vydal na další cestu. Musím ho doprovodit.

Pokud se Geralt po převzetí úkolu dozví o Dědkově kanibalství a zabije ho

Doprovod Editovat

Gramps proved tobe nothing short of a cannibal. I just don't care to escort him to the chapel anymore.

  • I refuse to escort Gramps to the chapel.

Svatyně Editovat

Doprovodil jsem Dědka do svatyně Melitelé. Jen ať se ten hodný stařík v klidu pomodlí.

  • Bezpečně jsem doprovodil Dědka do svatyně Melitelé.

Berengar Editovat

Na rozloučenou mi Dědek řekl, že potkal Berengara, Zaklínač se vyptával na kruh živlů, na druidy a na rozvaliny věže. Víc by o tom měli vědět druidové. Dědek mě taky pozval k sobě domů. Možná ho někdy zajdu navštívit.

  • Dědek mě k sobě pozval na návštěvu.