FANDOM

Chireadan byl elf a spolumajitel hostince v redanském městě Rinde. Ten vlastnil s bratrancem Errdilem. Ačkoli se elfům typicky lidé nezamlouvají, byl zamilovaný do Yennefer. Nikdy jí to ale neřekl a dokonce nechal Geralta, aby se jí dvořil. Dokonce odháněl čumily, když se Yennefer a Geralt milovali v jeho zničené hospodě po boji s džinem. V povídce Něco končí, něco začíná se Chireadan účastní jako host jejich svatby.
Konec spoileru.

Zaklínač (PC hra) Editovat

Geralt se s tímto elfem setká nedaleko vesnice Bahnice v okolí města Vizima (Temerie). Je členem skupiny elfů, kterým velí elfka Toruviel. K patryzánským oddílům elfů se přidal poté, co byl během několika pogromů jeho hostinec vypálen a on musel před lidmi utéct. Geralt si ho však kvůli své ztrátě paměti samozřejmě nepamatuje.

Také je jedním z podvodníků, a tak se s ní dají hrát kostky. Lze ho najít kdykoli, ať už ve dne či v noci. Během dne většinou posedává u jednoho z ohnišť poblíž Elfské jeskyně. V noci pak v jeskyni přespává, ale kvůli hře klidně vstane.

Spojené úkoly Editovat

Poznámky Editovat

  • Objevuje s komiksu Ostatnie życzenie, který je navržen podle povídky Poslední přání.