Zaklínač Wiki
Advertisement
Zaklínač Wiki
Životopis Netflix

Následující článek potřebuje ještě hodně práce, aby byl kompletní! Stejně tak mnoho dalších článku.

Pokud víte něco o tomto článku či o nějakém jiném více než je již napsáno, neváhejte a editujte. Nevíte jak správně editovat příspěvky a potřebujete poradit? Navštivte detailně zpracovaný manuál, který vás provede základy.

Cahir Mawr Dyffryn aep Ceallach - zkráceně též Cahir je nilfgaardský šlechtic a důstojník Nilfgaardské armády pocházející z Vicovara. Byl pověřen úkolem získat princeznu Ciri pro svého císaře. Po svém neúspěchu při tomto poslání se díky náhodě či Osudu přidal ke Geraltovi z Rivie, aby mu pomohl Ciri nalézt. Putuje společně jeho s jeho přáteli a z prvotní nedůvěry se po čase stává pevné přátelství. Jeho motivy byly ovšem relativně nezištné, během doby se totiž do Ciri zamiloval.

Životopis[]

Mladí[]

Narodil se do rodiny šlechtickému páru žijícímu za zdmi pevnosti Darn Dyffra, jeho otcem byl Ceallach aep Gruffyd a matkou Mawr. Nebyl jedináčkem, měl bratry a několik sester. Měl rodinné vazby i na významné čarodějky, Assire var Anahid byla jeho pratetou. V průběhu let získal hodnost důstojníka v Nilfgaardské armádě a rovněž mu byl udělen titul hraběte.

Válka se Severem[]

Cahir byl během první války se Severními královstvími pověřen úkolem nalézt Cintránskou princeznu Cirillu. Princeznu měl nalézt, zajmout a přivést do Nilfgaardu. Cahir se účastnil boje o Cintru, čekal na znamení od svého špióna, který mu dal signál v momentě kdy princezna opouštěla se skupinkou rytířů hořící město. Povedlo se mu se svojí skupinou narazit na prchající rytíře s princeznou. Došlo k potyčce ze které vyvázl živ pouze Cahir společně s malou Cirillou.

(bude doplněno)

Vzhled[]

Cahir je v knize popisován jako mladík, jehož věk se pohybuje okolo dvacetipěti let, s tmavými vlasy a dokonce podle Ciri pěkným vzhledem a modrýma očima. Cahir v knihách není nijak zvlášť výmluvný. Zdá se jako přemýšlivý, o čemž vypovídá i jeho tehdejší postavení v Nilfgardské armádě v tak mladém věku.

Advertisement