Secondary quests.png

Geralt hledá práci, a tak se poptá svého starého známého Zoltana Chivaye. Zoltan mu poví, že prý v přístavu lidi zužují monstra a pošle Geralta za kupcem Leuvaardenem, který se přes den zdržuje na hrázi, odkud dohlíží na své zboží.

Návod[editovat | editovat zdroj]

Kupcův úkol je v podstatě snadný. Nechat se odvézt na blata a pozabíjet tam v noci utopence.

Na blata se však dá dostat pouze přes den, kdy je převozník v přístavišti u Wyzimy. Na blatech pak Geralt počká na noc a u převozníkovy hráze pozabíjí utopence.

Utopenci, kteří jsou součástí úkolu se objevují po jednom, po dvou v průběhu noci, případně když Geralt poodejde a vrátí se.

Jakmile Geralt zabije posledního utopence, úkol automaticky postoupí; Geralt si může jít za Leuvardenem pro odměnu.

Poznámky[editovat | editovat zdroj]

  • Bez dialogu se Zoltanem, Leuvaarden zaklínači nenabízí žádnou práci.
  • Leuvaarden se na hrázi zdržuje 08:00-18:00.
  • Utopenci u jílových dolů se do úkolu nepočítají.

Fáze[editovat | editovat zdroj]

Kupec[editovat | editovat zdroj]

Kupec Leuvaarden má nějakou práci pro zaklínače. Najdu ho na hrázi, kde přes den domlouvá obchody. Kdy se zmíním o našich společných známých, měl bych tu zakázku snadno dostat.

  • Musím zajít na hráz za obchodníkem Leuvaardenem, prý má pro mě úkol.

Utopenci na blatech[editovat | editovat zdroj]

Leuvaarden mi nabídl 400 orénů, když ho zbavím všech utopenců. Musím zajet loďkou na blata a pozabíjet nestvůry, které v noci napadají přístav.

  • Musím zajet loďkou na blata a pozabíjet nestvůry, které v noci napadají přístav.

Odměna[editovat | editovat zdroj]

Zabil jsem všechny nestvůry - je načase jít si vybrat od Leuvaardena odměnu. Najdu ho na hrázi.

  • Je načase jít si vybrat od Leuvaardena odměnu. Najdu ho na hrázi.

Úkol dokončen[editovat | editovat zdroj]

Vybral jsem si odměnu - pro Leuvaardena je radost pracovat.

  • Vybral jsem si odměnu.