FANDOM

Secondary quests
Geralt hledá práci, a tak se poptá svého starého známého Zoltana Chivaye. Zoltan mu poví, že prý v přístavu lidi zužují monstra a pošle Geralta za kupcem Leuvaardenem, který se přes den zdržuje na hrázi, odkud dohlíží na své zboží.

Návod Editovat

Kupcův úkol je v podstatě snadný. Nechat se odvézt na blata a pozabíjet tam v noci utopence.

Na blata se však dá dostat pouze přes den, kdy je převozník v přístavišti u Wyzimy. Na blatech pak Geralt počká na noc a u převozníkovy hráze pozabíjí utopence.

Utopenci, kteří jsou součástí úkolu se objevují po jednom, po dvou v průběhu noci, případně když Geralt poodejde a vrátí se.

Jakmile Geralt zabije posledního utopence, úkol automaticky postoupí; Geralt si může jít za Leuvardenem pro odměnu.

Poznámky Editovat

  • Bez dialogu se Zoltanem, Leuvaarden zaklínači nenabízí žádnou práci.
  • Leuvaarden se na hrázi zdržuje 08:00-18:00.
  • Utopenci u jílových dolů se do úkolu nepočítají.

Fáze Editovat

Kupec Editovat

Kupec Leuvaarden má nějakou práci pro zaklínače. Najdu ho na hrázi, kde přes den domlouvá obchody. Kdy se zmíním o našich společných známých, měl bych tu zakázku snadno dostat.

  • Musím zajít na hráz za obchodníkem Leuvaardenem, prý má pro mě úkol.

Utopenci na blatech Editovat

Leuvaarden mi nabídl 400 orénů, když ho zbavím všech utopenců. Musím zajet loďkou na blata a pozabíjet nestvůry, které v noci napadají přístav.

  • Musím zajet loďkou na blata a pozabíjet nestvůry, které v noci napadají přístav.

Odměna Editovat

Zabil jsem všechny nestvůry - je načase jít si vybrat od Leuvaardena odměnu. Najdu ho na hrázi.

  • Je načase jít si vybrat od Leuvaardena odměnu. Najdu ho na hrázi.

Úkol dokončen Editovat

Vybral jsem si odměnu - pro Leuvaardena je radost pracovat.

  • Vybral jsem si odměnu.