FANDOM

Assire var Anahid je Nilfgaardská čarodějka pocházející z Vicovaro, druhá sestřenice Cahira aep Ceallach a rovněž jednou ze zakládajících členek Lóže čarodějek. Tato čarodějka rovněž vypomáhala císaři s vojenskými operacemi.

Informace pro Lóži zjišťovala za pomoci své informátorky Cantarelly, známé spíše jako Carthia van Canten, jenž byla milenkou Vattiera de Rideaux.

Sága o Zaklínači Editovat

Přijetí do Lóže čarodějek Editovat

Assire přijala pozvání čarodějky Filippy Eilhart a zúčastnila se setkání na hradě Montecalvo. Účelem jejího pozvání bylo nabídnutí členství v Lóži což Assire odsouhlasila a stala se členkou, přestože nepatřila k čarodějkám zabývajícími vyloženě pletichařením či politikou. Později jako další členku přivede svoji kolegyni z Císařství Fringillu Vigo.

Pozdější spolupráce s Lóží Editovat

Byla to právě Assire kdo prozradil Lóži čarodějek, že Ciri nacházející se na hradě císaře Emhyra var Emreise není skutečná Ciri. Rovněž prozradila příběh rytíře, který ji měl nalézt, ale selhal. Sdílela s nimi i informace, které obdržela od své učednice Cantarelle, jež se týkaly císařské tajné služby.

Zaklínač 2: Vrahové králů Editovat

Assire na rozkaz Nilfgaardského velvyslance Shilarda Fitz-Oesterlena přicestuje za pomoci teleportu do Loc Muinne, kde se s velvyslancem setká uprostřed noci v Nifgaardském táboře. Je pověřena "osvobozením" Triss Ranuncul uvězněné v malé nefritové figurce, kterou velvyslanec získal od jednoho ze svých kurýrů.

Jakmile čarodějka seznámí Matsena a velvyslance s možnými riziky pustí se do zvrácení kouzla. Assiře se zlomení artefaktové komprese povede a Triss Rununcul zachrání. Než se však stihne vzpamatovat z úspěchu je zadržena Matsenem a po krátkém monologu Shilarda Fitz-Oesterlena zavražděna.

Assira svým zraněním ihned podlehne a její tělo je hozeno do vody, kousek od osvobozené Triss, která její vraždě nemohla nijak zabránit.

Galerie Editovat

Poznámky Editovat

  • Ve hře Zaklínač 2: Vrahové králů se nelze přímo setkat s touto čarodějkou. K dispozici je pouze videosekvence, která slouží jako úvod do třetí kapitoly, kterou spatříte pouze v případě, že jste zvolili Iorwethovu cestu příběhem.
  • Ve hře Zaklínač 3: Divoký hon - se při úkolu Nebezpečná hra, můžete pokochat v domě trpaslíka Ceasera Bilzena, podivuhodnou sbírkou, která je spjata s Nilfgaardem. V jeho sbírce se nalézá také náhrdelník této čarodějky, otázkou je ale, zda je pravý.