FANDOM

"Je to jen Gryf, jen víc... Gryfí."

—Popis v Gwintu

Arcigryfové jsou poddruhem gryfů. Jsou jim velmi podobní, ale jsou ještě o něco záludnější: mohou plivat agresivní kyselinu. Ta je sice důležitou přísadou, ale velmi těžce sehnatelnou.

Jedná se o ohrožený druh.

Zabijáci všemožných druhů - žoldáci, potulní rytíři, ctižádostiví muži zákona - se občas pokoušejí konkurovat zaklínačům v roli přemožitelů příšer. Obvykle to končívá masakrem, který potíže nejen neřeší, ale ještě je zhoršuje - příšera z boje vyjde nedotčená, rozzuřená a hodlající se pomstít. To byl i případ hor za Oxenfurtem, kde se uhnízdil mocný arcigryf.

Úkol uklidit nepořádek po břídilech zase jednou připadl zaklínači. Věděl, že tomuto ohni milujícímu tvoru neublíží Igni ani petardy působící ohnivé poškození. Také si bude muset dávat pozor na kyselinu, která se dokáže prožrat i tou nejsilnější zbrojí, načež je cíl zranitelný jako břitva ostrými pařáty.

Úkoly Editovat

Kořist Editovat

  • Arcigryfí mutagen
  • Gryfí peří
  • Gryfí vejce
  • Arcigryfí kyselinová žláza
  • Mozek z příšery
  • Pařát z příšery

Poznámky Editovat

  • Na ostrově Snidhall , severně od Ard Skellig, se nachází jeden velmi silný arcigryf, který zde už po dlouhá léta sídlí. Je jedním z nejobtížnějších protivníků v celé základní hře.