FANDOM

Books Generic other Úvod do magie
Anabelle Radfind

"Magie je ztělesněním Chaosu, kličem, který otvírá zakázané dveře k nočním můrám, k moci čistého zla, schopného zničit celé světy. Ještě pořád se magie nebojíš? Pořád ji chceš zkrotit, ovládnout?

Vez, že magie je talentem poskytnutým pouze nemnohým vyvoleným. Objevilas v sobe tento talent? Chceš cerpat z tohoto zrídla? Vez tedy, že te cekají léta težkých studií. Musíš získat rozsáhlé vedomosti a neustále cvicit svou mysl. Tvurcí magie, to nejsou zaklínacská znamení nebo jarmarecní triky. Magie je Umení.

Až opanuješ Umení, získáš vládu nad ohnem, vodou, zemí i vzduchem. Vládu nad lidskou myslí. A vládu nad sebou."

Kniha určená mladým adeptkám Umění. Popisuje základy magie a zaklínačská znamení.

Rejstřík: Magie

Cena Editovat

 Nákup Prodej
70 Items Oren  14 Items Oren 

Lokace Editovat

Úryvek ze Zaklínače a jeho světa Editovat

Anabelle Radfind

Úvod do magie (příručka studentek prvního ročníku v Aretuze)

Dwimveandra je mladá kouzelnice, která své služby nabízí na cestách, podobně jako potulní řemeslníci. Když dokončí svá studia na Aretuze, některé dívky se rozhodnou odmítnout službu u určené paní a raději se vydají na pouť, kde se mohou učit u různých čarodějů. Po několika letech strávených touto neobvyklou praxí se dwimveandra může přihlásit ke zkoušce, která zhodnotí získané dovednosti. Pokud ve zkoušce uspěje, je jí udělen titul Mistryně magie.

—str. 91, Zaklínač a jeho svět