FANDOM

Opis Edit

Draky sú štvornohé plazy s netopierími krídlami, hadím jazykom a úzkymi trojuholníkovými hlavami na dlhých chudých krkoch. Sú rozdelené do rôznych druhov podľa prostredia a ich farby. Vzhľadom na ich typ sú schopné chrliť nebezpečnú látku v boji. Clifridský plienitelia, ktorí lovili pár z týchto príšer, spomínali oheň, jed alebo horúcu paru.

Poklady Edit

Draky všeobecne milujú zbieranie zlata, drahých kameňov a ďalších pokladov. Dôvody tohoto jednania sú stále neznáme. Táto charakteristická vlastnosť prenikla so množstva balád, legiend alebo príbehov. Aj keď v príbehoch sú drakobijci poháňaní túžbou zachrániť drakom unesenú pannu, ľudia v skutočnosti organizujú výpravy proti drakom za účelom získania slávy alebo pokladu.

Lov drakov Edit

V legendách sú draky zobrazované ako nepriatelia ľudskej rasy, čím je ospravedlňovaná polka lovov. Sú to iba rozprávky. Keby draky nezhromažďovali poklady, všetkým by boli ukradnutý, možno tak s výnimkou pasáčka, ktorému zožrali stádo oviec. Je slušné podotknúť , že takmer na každý drakobijecký hon dohliada niekto z cechu klenotníkov. Nie je to náhoda, že trh, navzdory fantastickým rozmerom niektorých dračích pokladov, nikdy nečelil záplave drahokamov, ktoré by viedli k zníženiu ceny. 

Významné draky Edit

Druhy drakov Edit

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.