FANDOM

Zaklínač 3: Divoký hon Edit

Citát: Zdá sa mi to, alebo na nás ten chrlič čumí? Edit

- Lara Estevann, zlodejka z Loc Muinne

Opis: Edit

Chrliči sú kamenné sochy, ktoré boli oživené mágiou, za účelom aby chránili laboratória a obydlia mágov pred votrelcami. Už len ich vzhľad odstrašil nie len jedného zlodeja. Tí ktorí nepocítili strach pri pohľade na tieto rohaté a okrídlené príšernosti, zomreli krátko nato. Rozdriapaní na kúsky pomocou ich kamenných pazúrov.

Boj: Edit

Chrliči sú extrémne nebezpečný nepriatelia. Vďaka tomu že sú vytesaný zo žuly alebo mramoru, ustanú veľké množstvo poškodenia a zároveň oplývajú nadľudskou silou. Jeden úder ich kamenných pestí rozdrtí muža v ťažkej zbroji. Ani tí ktorí sú mimo dosahu chrličových rúk nie sú v bezpečí. Chrliči dokážu hádzať kusy skál so smrteľnou presnosťou.

Vďaka ich veľkosti a váhe je proti nim znamenie Aard neúčinné.Kedže sú vytvorený z kameňa, nepociťujú bolesť z ohňa, to znamená že znamenie Igni je neúčinné, rovnako ako zbrane ktoré sú používané za účelom otráviť alebo spôsobiť krvácanie súperovi. Našťastie pre zaklínačov, majú aj slabiny. Cítia údery strieborného meča a dajú sa zraniť Dwimeritovými petardami a tak narušiť magickú väzbu ktorá im vdýchla život.

Taktika v boji: Edit

Chrliči sú takmer taký odolný ako zemní elementálovia ale sú omnoho rýchlejší, pohyblivý a pravdepodobne aj inteligentnejší. Aard, Axie a Ingi sú takmer úplne neúčinné. Chrličov útok na blízko nemusí mať rovnaký dosah, ale nemôže byť odrazený. Vyhnite sa mu. Yrden dokáže chrliča spomaliť, čo robí uhýbanie sa jeho útoku ľahšie, a umožňuje opätovať úder. Nestojte pred chrličmi príliš dlho, dokážu čeliť príliš agresívnym zaklínačom pomocou ich jedovatého dychu.

---work in progress---

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.